podążając za... v.2 (3)

10:35 by , under

cześć, nie wiem i niemam pojęcia, czy ktoś tutaj zaglądał, jak tak to dzięki ;). Nie pisałem, bo po prostu: 1) nie chciało mi się 2) nie miałem czasu 3) Brak weny i 4) (najważniejsze) maturę mam w maju i kurcze musiałem się ogarnąć, i nadrabiać 3 stracona lata (swoja droga to opieprzanie sie, mi najlepiej wychodzi).

Miałem odnieść do mojego pierwszego posta i napisać parę słów wyjaśnienia, bo co jak co zacząłem trochę nie najlepiej, ale jakoś ten czas szybko leci, ze nie miałem okazji. Za wszystko przepraszam - nie maiłem prawa, oceniać, kogoś bloga, bo po pierwsze nie dorastam Tobie to pięt w ilości postów itp., a po drugie mógłbyś napisać to samo. Wybacz;).

Jeżeli chodzi o mnie i o tego bloga, to zajafffka mi nie zgasła, ale tak jak pisałem wyżej, to czas ucieka, a ja biedny muszę męczyć się do maja. NOooo ale będę starał się pisać coś sensownego tu!!!

ps. w tym miejscu chciałem pozdrowić Łukasza (założyciela http://myrecordcrate.blogspot.com/), któremu obiecałem notki już chyba ze sto razy, a ja robię nadal swoje i się opierniczam ;) ( Nadal czekam , na komentarz, jak bede miał gotowy to ci prześle materiał);)

pozdrawiam



edit post

3 Reply to "podążając za... v.2"

fet on 29 marca 2009 13:17

bedzie dobrze ;)

 

jaca on 30 marca 2009 04:40

jak mniemam, drugi akapit tyczy się mnie. jeśli się nie mylę, to wybaczam. i tak jestem chujowy ;P

 

Anonimowy on 15 kwietnia 2009 09:40

Co do nowego Beat Tape'u Bonnego to zobaczymy... materiał bedzie sie ukazywac pod szyldem labelu Stay True, wiec wszystko możliwe, choć co do wosku, to jednak koszta są straszne, choc nie ma co ukrywać ze CHCIAŁOBY SIE:D

Pozdrawiam!

 

Prześlij komentarz